11 August 2011

بيانيه سرسپردگي من به خداوند

از امروز من زندگي جديدي را با خداوند آغاز مي كنم. ديگر از بهانه گيري و ترديد خسته شده ام. تصميم

خود را گرفته ام. رأي نهايي من مشخص است و تصميمم پابرجا و قطعي است. من راه خداوند را براي

خود انتخاب مي كنم و اين تصميم من غير قابل تغيير است.

من بقية عمرم را بر روي زمين، صرف خدمت خداوند خواهم نمود. اهداف او را پيروي خواهم كرد و با

فرزندان خداوند براي جلال نام خداوند همكاري خواهم نمود. من حضور خداوند را در زندگي ام جشن

خواهم گرفت، در شخصيت او رشد خواهم كرد، خود را جزئي از خانوادة الهي او خواهم دانست، محبت او را

نشان خواهم داد و كلام او را بازگو خواهم كرد.

از اين جهت كه گناهان من بخشيده شده اند و حالا هدفي براي زندگي و خانه اي در آسمان دارم، پس

ديگر وقت خود را صرف زندگي سطحي و بي معني نخواهم كرد. از كوچك بيني، افكار بيهوده، سخنان

بي اهميت، زندگي بي هدف، پشيماني و افسوس، حساسيت و رنجش، نگراني و بي ايماني دست برمي

دارم. در عوض، در شخصيت روحاني ام رشد خواهم كرد، در خدمت فعال خواهم بود، ماموريت خود را در

خانوادة الهي انجام خواهم داد و به اينوسيله خدا راجلال خواهم داد.

چون زندگي روي زمين آمادگي اي است براي زندگي در آسمان، من ارزشهاي خود را به اين صورت تغيير

مي دهم:

1) پرستش را بر ثروت ترجيح مي دهم

2) ترجيح مي دهم « من » را بر « ما »

3) شخصيت روحاني را بر آسايش ترجيح مي دهم

4) خدمت را بر مقام ترجيح مي دهم

5) مردم را بر مال و مقام و لذات ترجيح مي دهم

براي من مشخص است كه چه چيزي در اين زندگي و در روي زمين بيشترين اهميت را دارد. از اين جهت

صد در صد خود را وقف آن خواهم كرد. با آنچه كه به من سپرده شده است، از امروز بهترين خود را براي

مسيح انجام خواهم داد.

من اسير فرهنگم نخواهم بود و تحت تأثير انتقاد كنندگان قرار نخواهم گرفت. انگيزة من تحسين شدن

بوسيلة ديگران نخواهد بود. اجازه نخواهم داد كه مشكلات مرا دلسرد كنند. بوسيلة وسوسه ها ضعيف

نخواهم شد و از شيطان ترسي نخواهم داشت. مسيري كه خداوند برايم تعيين نموده است را خواهم دويد

و چشمانم را به هدف خواهم دوخت نه آنانيكه كنار نشسته اند و يا آنانيكه در كنارم مي دوند. وقتي

سختيها و خستگي هجوم آورند عقب نشيني نخواهم كرد، باز نخواهم ماند، صرف نظر نخواهم كرد و

لغزش نخواهم خورد بلكه به فيض خداوند به سوي پيش ادامه خواهم داد. من با روح خدا هدايت شده

زندگي هدفمند خود را با تمركز بر مأموريت خود ادامه خواهم داد. بنا بر اين خود را به هيچكس و هيچ

چيز نخواهم فروخت. در انجام ماموريت خود كوتاهي نخواهم كرد و دست برنخواهم داشت تا آن را به

اتمام برسانم.

من نمونه عالي از فيض شگفت انگيز خداوند هستم. بنا بر اين نسبت به هر كسي با فيض رفتار كرده و

مهربان خواهم بود، براي هر روز شكرگزاري خواهم كرد و آنچه كه خداوند به من داده است را با

سخاوتمندي به ديگران خواهم داد.

به خداوند و نجات دهنده ام عيسي مسيح مي گويم: " به هر نحوي، در هر زماني، در هر مكاني، هر

چيزي كه از من بخواهي جواب من از قبل بلي و آمين است. به هر كجا كه مرا بفرستي به هر قيمتي كه

شده است آمادة خدمت مي باشم. هر موقع كه تو بخواهي، هر جا كه تو بگويي، به هر نحوي كه تو دستور

بدهي، وسيلة دست تو هستم تا هر چه لازم باشد را براي تو انجام دهم. از من چنان استفاده كن تا در آن

روز موعود در آسمان وقتي با تو روبرو مي شوم، به من بگويي: آفرين غلام نيك و امين، داخل شو و در

جشن ابدي با من شركت كن 



No comments:

Post a Comment