6 August 2011

حقايق کتاب مقدس در باره درک اراده خدا

اگر از شما کسی محتاج به حکمت باشد، سؤال بکند از خدايی که هر کس را به سخاوت عطا می کند و ملامت نمی نمايد و به او داده خواهد شد
يعقوب ۵:١

کلام تو برای پاهای من چراغ، و برای راههای من نور استمزمور ١٠۵:١١٩

زيرا صخره و قلعه من تو هستی. به خاطر نام خود مرا هدايت و رهبری فرما
مزمور ٣:٣١

خداوند قدمهای انسان را مستحکم می سازد و در طريقهايش سرور می دارد
مزمور ٢٣:٣٧

زيرا اين خدا، خدای ماست تا ابدالاباد و ما را تا به موت هدايت خواهد نمود
مزمور ١۴:۴٨

حينی که به راه می روی تو را هدايت خواهد نمود و حينی که می خوابی بر تو ديده بانی خواهد کرد، وقتی که بيدار شوی با تو مکالمه خواهد نمود. زيرا که احکام ايشان چراغ و تعليم ايشان نور است، و توبيخ تدبير آميز طريق حيات است
امثال ٢٢:۶ و ٢٣

اين کتاب تورات از دهان تو دور نشود، بلکه روز و شب در آن تفکر کن تا بر حسب هر آنچه در آن مکتوب است متوجه شده، عمل نمايی زيرا همچنين راه خود را فيروز خواهی ساخت، و همچنين کامياب خواهی شد
يوشع ٨:١

و گوشهايت سخنی را از عقب تو خواهد شنيد که می گويد:" راه اين است، در آن سلوک بنما هنگامی که بطرف راست يا چپ می گردی."
اشعيا ٢١:٣٠

اعمال خود را به خداوند تفويض کن، تا فکرهای تو استوار شود
امثال ٣:١۶

روح نيکوی خود را به جهت تعليم ايشان دادی، مَنِ خويش را از دهان ايشان بازنداشتی و آب برای تشنگی ايشان، به ايشان عطا فرمودی
نحميا ٢٠:٩

به تمامی دل خود بر خداوند توکل نما و بر عقل خود تکيه مکن. در همه راههای خود او را بشناس، و او طريقهايت را راست خواهد گردانيد
امثال ۵:٣ و ۶

و هر چيزی را که به اسم من سؤال کنيد به جا خواهم آورد تا پدر در پسر جلال يابد
يوحنا ١٣:١۴

اگر در من بمانيد و کلام من در شما بماند، آنچه خواهيد بطلبيد که برای شما خواهد شد
يوحنا ٧:١۵

و در آن روز چيزی از من سؤال نخواهيد کرد. آمين آمين به شما می گويم که هرآنچه از پدر به اسم من طلب کنيد به شما عطا خواهد کرد
يوحنا ٢٣:١۶

پس با دليری نزديک به تخت فيض بياييم با رحمت بيابيم و فيضی را حاصل کنيم که در وقت ضرورت ما ر ا اعانت کند
عبرانيان ١۶:۴

خداوند نزديک است به آنانی که او را می خوانند، به آنانی که او را به راستی می خوانند. آرزوی ترسندگان خود را بجا می آورد و تضرع ايشان را شنيده، ايشان را نجات می دهد
مزمور ١٨:١۴۵ و ١٩

چون مرا خوانَد، او را اجابت خواهم کرد. من در تنگی با او خواهم بود و او را نجات داده، مُعَزَز خواهم ساخت
مزمور ١۵:٩١

ليکن تو چون عبادت کنی، به حجره خود داخل شو و در را بسته، پدر خود را که در نهان است عبادت نما، و پدر نهان بين تو، تو را آشکارا جزا خواهد داد
متی ۶:۶

مرا بخوان و تو را اجابت خواهم نمود، تو را از چيزهای عظيم و مخفی که آنها را ندانسته ای مخبر خواهم ساخت
ارميا ٣:٣٣

و هر چه سؤال کنيم، از او می يابيم، از آن جهت که احکام او را نگاه می داريم و به آنچه پسنديده اوست، عمل می نماييم
اول يوحنا ٢٢:٣

No comments:

Post a Comment