1 August 2011

چه بايد کرد زمانی که شما در غم و اندوه بسر می بريد؟

اما ای برادران نمی خواهيم شما از حالت خوابيدگان بی خبر باشيد که مبادا مثل ديگران که اميد ندارند، محزون شويد. زيرا اگر باور می کنيم که عيسی مرد وبرخاست، به همينطور نيز خدا آنانی را که در عيسی خوابيده اند با وی خواهد آورد
اول تسالونيکيان ١٣:۴ و ١۴

زيرا خداوند قوم خود را تسلی می دهد و بر مظلومان خود ترحم می فرمايد.
اشعيا ١٣:۴٩

خوشا به حال ماتميان، زيرا ايشان تسلی خواهند يافت
متی ۴:۵


متبارک باد خدا و پدر خداوند ما عيسی مسيح که پدر رحمتها و خدای جميع تسليات است، که ما را در هر تنگی ما تسلی می دهد تا ما بتوانيم ديگران را در هر مصيبتی که باشد تسلی نماييم، به آن تسلی که خود از خدا يافته ايم
دوم قرنتيان ٣:١ و ۴



تمام انديشه خود را به وی واگذاريد زيرا که او برای شما فکر می کند.
اول پطرس ٧:۵

اين در مصيبتم تسلی من است زيرا قول تو مرا زنده ساخت
مزمور ۵٠:١١٩



مترس زيرا که من با تو هستم و مشوش مشو زيرا من خدای تو هستم. تو را تقويت خواهم نمود و البته تو را معاونت خواهم داد و تو را به دست راست عدالت خود دستگيری خواهم کرد
اشعيا ١٠:۴١

" ای موت نيش تو کجا است و ای گور ظفر تو کجا؟ " نيش موت گناه است و قوت گناه، شريعت. ليکن شکر خد ا راست که ما را به واسطه خداوند ما عيسی مسيح ظفر می دهد
اول قرنتيان ۵۵:١۵

فديه شدگان خداوند بازگشت نموده، با ترنم به صهيون خواهند آمد و خوشی جاودانی بر سر ايشان خواهد بود و شادمانی و خوشی را خواهند يافت و غم و ناله فرار خواهد کرد
اشعيا ١١:۵١

پس خاطر جمع هستيم و اين را بيشتر می پسنديم که از بدن غربت کنيم و به نزد خداوند متوطن شويم.
دوم قرنتيان ٨:۵

و خدا هر اشکی از چشمان ايشان پاک خواهد کرد. بعد از آن موت نخواهد بود، ماتم، ناله و درد ديگر رو نخواهد نمود زيرا که چيزهای اول درگذشت

مکاشفه ۴:٢١ 

No comments:

Post a Comment